Twoje dane
Twoje dane
Bezpieczeństwo Twoich danych jest absolutnym priorytetem dla całego zespołu MoMoney i korzystamy z najlepszych dostępnych sposobów ich ochrony.
Nasza aplikacja nigdy nie będzie widzieć, ani przechowywać ŻADNYCH danych uwierzytelniających do Twojego konta bankowego.
Do Twoich danych mamy dostęp jedynie w trybie odczytu i to tylko na Twoje żądanie. Aplikacja przetwarza WYŁĄCZNIE informacje finansowe zadeklarowane przez Użytkownika. Nie mamy możliwości przenoszenia środków finansowych (np. inicjowania przelewów).
MoMoney korzysta z zabezpieczeń danych na poziomie równym standardom bankowym. Wszystkie dane przesyłane są za pomocą bezpiecznego protokołu HTTPS, korzystającego z SSL - najnowocześniejszego szyfrowania, które chroni Twoje informacje na każdym etapie.
Nie musisz obawiać się o swoją prywatność. Nie wymagamy od Ciebie żadnych dodatkowych danych osobowych, poza wybranym przez Ciebie adresem e-mail.
W przeciwieństwie do innych, nigdy nie sprzedajemy ani nie udostępniamy Twoich informacji. Utrzymujemy się wyłącznie z Waszych subskrypcji.
Nasza architektura
Nasza architektura
MoMoney nie widzi, nie przechowuje ani nie tworzy kopii danych uwierzytelniających Twojego konta bankowego. Nawet w bardzo mało prawdopodobnym przypadku naruszenia naszych serwerów Twoje dane uwierzytelniające są całkowicie bezpieczne.
Nasze bazy danych są skonfigurowane w taki sposób, aby cała ich zawartość była stale zaszyfrowana. To oznacza, że Twoje dane są bezpieczne zarówno w trakcie przechowywania w bazie danych, jak i podczas ich pobierania lub zapisywania.
Nasza infrastruktura technologiczna mieści się w światowej klasy, wysoce bezpiecznych centrach danych.
Z nami korzystasz z narzędzia do zarządzania finansami, które nie tylko ułatwia codzienne decyzje, ale także dba o najwyższe standardy bezpieczeństwa Twoich danych.
Ochrona i prywatność
Ochrona i prywatność
Bezpieczeństwo i prywatność jest naszym najwyższym priorytetem. Korzystanie z naszych systemów gwarantuje:
- Dostęp do przestrzeni użytkownika nie jest dostępny dla innych osób bez uprawnień właściciela.
- Nikt nie może uzyskać dostępu do przestrzeni użytkownika, w tym pracownicy MoMoney, chyba że użytkownik poprosi nas o sprawdzenie jej w celu zdiagnozowania problemu z kontem.