Twoje dane

Bezpieczeństwo Twoich danych jest absolutnym priorytetem dla całego zespołu MoMoney i korzystamy z najlepszych dostępnych sposobów ich ochrony.

Nasza aplikacja nigdy nie będzie widzieć, ani przechowywać ŻADNYCH danych uwierzytelniających do Twojego konta bankowego.

Do Twoich danych mamy dostęp jedynie w trybie odczytu i to tylko na Twoje żądanie. Aplikacja przetwarza WYŁĄCZNIE informacje finansowe zadeklarowane przez Użytkownika. Nie mamy możliwości przenoszenia środków finansowych (np. inicjowania przelewów).

MoMoney korzysta z zabezpieczeń danych na poziomie równym standardom bankowym. Wszystkie dane przesyłane są za pomocą bezpiecznego protokołu HTTPS, korzystającego z SSL - najnowocześniejszego szyfrowania, które chroni Twoje informacje na każdym etapie.

Nie musisz obawiać się o swoją prywatność. Nie wymagamy od Ciebie żadnych dodatkowych danych osobowych, poza wybranym przez Ciebie adresem e-mail.

W przeciwieństwie do innych, nigdy nie sprzedajemy ani nie udostępniamy Twoich informacji. Utrzymujemy się wyłącznie z Waszych subskrypcji.

Nasza architektura

MoMoney nie widzi, nie przechowuje ani nie tworzy kopii danych uwierzytelniających Twojego konta bankowego. Nawet w bardzo mało prawdopodobnym przypadku naruszenia naszych serwerów Twoje dane uwierzytelniające są całkowicie bezpieczne.

Nasze bazy danych są skonfigurowane w taki sposób, aby cała ich zawartość była stale zaszyfrowana. To oznacza, że Twoje dane są bezpieczne zarówno w trakcie przechowywania w bazie danych, jak i podczas ich pobierania lub zapisywania.

Nasza infrastruktura technologiczna mieści się w światowej klasy, wysoce bezpiecznych centrach danych.

Z nami korzystasz z narzędzia do zarządzania finansami, które nie tylko ułatwia codzienne decyzje, ale także dba o najwyższe standardy bezpieczeństwa Twoich danych.

Ochrona i prywatność

Bezpieczeństwo i prywatność jest naszym najwyższym priorytetem. Korzystanie z naszych systemów gwarantuje:

  1. Dostęp do przestrzeni użytkownika nie jest dostępny dla innych osób bez uprawnień właściciela.
  2. Nikt nie może uzyskać dostępu do przestrzeni użytkownika, w tym pracownicy MoMoney, chyba że użytkownik poprosi nas o sprawdzenie jej w celu zdiagnozowania problemu z kontem.